Počet záznamov: 1  

Are Australian TV Advertisers Aware of Evolving Online Information Search Patterns?

  1. Názov Are Australian TV Advertisers Aware of Evolving Online Information Search Patterns?
    Preklad názvuUvedomujú si austrálski televízni inzerenti vývoj vyhľadávacích vzorov online informácií?
    Autor Miklošík Andrej
    Spoluautori Kuchta Martin EUBOBFKIO - Katedra informatiky obchodných firiem OBF - zrušená
    Hasprová Mária EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Evans Nina
    Zdrojový dokument IEEE Access : A Multidisciplinary Open Access Journal. Vol. 8 (2020), pp. 143066-143075 online. - Piscataway : Institute of Electrical and Electronics Engineers. ISSN 2169-3536
    DOI 10.1109/ACCESS.2020.3014310
    PoznámkyVEGA 1/0657/19. - KEGA 016EU-4/2019. - Registrovaný: Scopus
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSpojené štáty
    Heslá reklama * televízia * kampane reklamné * internet * zdroje informácií
    AnotáciaViditeľnosť inzerentov vo vyhľadávaní ako dôležitý aspekt pri výbere konkrétnej značky. Zhromažďovanie a analýza údajov o austrálskych televíznych kampaniach a viditeľnosti ich webových stránok. Skúmanie efektívnosti vo vyhľadávaní kľúčových slov kampaní prostredníctvom kombinácie kvantitatívnych a kvalitatívnych metód výskumu.
    Kategória EPCVedecké práce v zahraničných karentovaných časopisoch
    Registrované vWOS
    Registrované vSCOPUS
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE20 00474-001, online

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF4.6 MBverejne dostupné
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.