Počet záznamov: 1
Gender Representations in Moroccan Print Advertising
Názov Gender Representations in Moroccan Print Advertising Preklad názvu Zastúpenie pohlaví v marockej tlačenej reklame Autorské údaje Ahmed Kadiri Hassani Yamani Autor Yamani Ahmed Kadiri Hassani Zdrojový dokument European Scientific Journal. Vol. 16, no. Special Edition (2020), pp. 33-46. - Azores : European Scientific Institute and University of the Azores, 2020. ISSN 1857-7431 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Portugalsko Heslá reklama * marketing * tlač * rovnosť rodová * diferenciácia rodová * postavenie žien * nerovnosť * ženy * muži Anotácia Tlačená reklama je reprezentatívnym komunikačným prostriedkom, ktorá nielenže odráža danú kultúru, ale ovplyvňuje aj postoje spotrebiteľov. Skúmanie zastúpenia pohlaví v desiatich marockých časopisoch. Dva z týchto časopisov sú mužské, dva ženské, zatiaľ čo ostatné sú časopisy všeobecného záujmu. Zároveň analyzuje, ako sa stále zachovávajú alebo popierajú klasické rodové úlohy z dôvodu zvyšujúcej sa účasti žien na trhu práce. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2020: Special Edition
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 895.9 KB verejne dostupné článok
Počet záznamov: 1