Počet záznamov: 1  

Gender Representations in Moroccan Print Advertising

  1. Názov Gender Representations in Moroccan Print Advertising
    Preklad názvuZastúpenie pohlaví v marockej tlačenej reklame
    Autorské údajeAhmed Kadiri Hassani Yamani
    Autor Yamani Ahmed Kadiri Hassani
    Zdrojový dokument European Scientific Journal. Vol. 16, no. Special Edition (2020), pp. 33-46. - Azores : European Scientific Institute and University of the Azores, 2020. ISSN 1857-7431
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaPortugalsko
    Heslá reklama * marketing * tlač * rovnosť rodová * diferenciácia rodová * postavenie žien * nerovnosť * ženy * muži
    AnotáciaTlačená reklama je reprezentatívnym komunikačným prostriedkom, ktorá nielenže odráža danú kultúru, ale ovplyvňuje aj postoje spotrebiteľov. Skúmanie zastúpenia pohlaví v desiatich marockých časopisoch. Dva z týchto časopisov sú mužské, dva ženské, zatiaľ čo ostatné sú časopisy všeobecného záujmu. Zároveň analyzuje, ako sa stále zachovávajú alebo popierajú klasické rodové úlohy z dôvodu zvyšujúcej sa účasti žien na trhu práce.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2020: Special Edition

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF895.9 KBverejne dostupné
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.