Počet záznamov: 1  

A DEA Approach for Performance Assessment of Call Centre Agents

  1. Názov A DEA Approach for Performance Assessment of Call Centre Agents
    Preklad názvuAnalýza obaľovania dát pre hodnotenie výkonnosti agentov v call centrách
    Autorské údajeViera Mendelová, Petra Strnádová
    Autor Mendelová Viera
    Spoluautori Strnádová Petra
    Zdrojový dokument E+M. Ekonomie a management : vědecký ekonomický časopis. Roč. 23, č. 3 (2020), pp. 173-190. - Liberec : Ekonomická fakulta Technické univerzity v Liberci, 2020. ISSN 1212-3609
    DOI 10.15240/tul/001/2020-3-011
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Heslá analýza obaľovania dát * výkony pracovné * starostlivosť o zákazníkov * meranie výkonnosti * ukazovatele výkonnosti
    AnotáciaNavrhnutie nového prístupu DEA na zhodnotenie výkonu agentov call centra na základe ich relatívnej efektívnosti. Stanovenie dvoch vstupných a piatich výstupných premenných, testovanie a vyhodnotenie 55 zamestnacov na základe DEA matice. Odporúčania pre manažérov ako zlepšiť kvality služieb call centier.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2020: 3

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF982.6 KBverejne dostupné
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.