Počet záznamov: 1
Marketing Online - the Introduction of the Tools Used to Optimize the Marketing Communication Online
Názov Marketing Online - the Introduction of the Tools Used to Optimize the Marketing Communication Online Preklad názvu Online marketing - úvod do nástrojov použitých na optimalizáciu marketingovej online komunikácie Autorské údaje Katarína Petrovčiková, Vanda Lieskovská Autor Petrovčiková Katarína EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF Spoluautori Lieskovská Vanda EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF Zdrojový dokument Zlepšovanie procesov pomocou štatistických metód XI. (2020) : recenzovaný zborník príspevkov a abstraktov z 11. medzinárodnej vedeckej konferencie, 10.-12.6.2020, Košice. Pp. 103-109. - Košice : KKM PHF EU, 2020 / Mitrová Miriam ; Jakub Vincent ; Spišák Emil ; Zlepšovanie procesov pomocou štatistických metód XI. (2020) medzinárodná vedecká konferencia. ISBN 978-80-225-4747-5 Poznámky VEGA 1/0376/17 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Slovenská republika Heslá marketing elektronický * komunikácia marketingová * komunikácia elektronická * internet * nástroje marketingové * stratégia marketingová Anotácia Súčasné trendy v marketingu spolu s pohľadom na niektoré z nástrojov používaných v SEO. História a vývoj online marketingu. Rozdiely medzi online a offline marketingom. Rôzne marketingové prístupy používané na internete a príklady metrík používaných v online marketingu. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E20 00499-031, kópia plného textu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 647.1 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1