Počet záznamov: 1  

Marketing Online - the Introduction of the Tools Used to Optimize the Marketing Communication Online

  1. Názov Marketing Online - the Introduction of the Tools Used to Optimize the Marketing Communication Online
    Preklad názvuOnline marketing - úvod do nástrojov použitých na optimalizáciu marketingovej online komunikácie
    Autorské údajeKatarína Petrovčiková, Vanda Lieskovská
    Autor Petrovčiková Katarína EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
    Spoluautori Lieskovská Vanda EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
    Zdrojový dokument Zlepšovanie procesov pomocou štatistických metód XI. (2020) : recenzovaný zborník príspevkov a abstraktov z 11. medzinárodnej vedeckej konferencie, 10.-12.6.2020, Košice. Pp. 103-109. - Košice : KKM PHF EU, 2020 / Mitrová Miriam ; Jakub Vincent ; Spišák Emil ; Zlepšovanie procesov pomocou štatistických metód XI. (2020) medzinárodná vedecká konferencia. ISBN 978-80-225-4747-5
    PoznámkyVEGA 1/0376/17
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá marketing elektronický * komunikácia marketingová * komunikácia elektronická * internet * nástroje marketingové * stratégia marketingová
    AnotáciaSúčasné trendy v marketingu spolu s pohľadom na niektoré z nástrojov používaných v SEO. História a vývoj online marketingu. Rozdiely medzi online a offline marketingom. Rôzne marketingové prístupy používané na internete a príklady metrík používaných v online marketingu.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE20 00499-031, kópia plného textu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF647.1 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.