Počet záznamov: 1  

Komunikačná politika podniku ako nástroj predaja

  1. Názov Komunikačná politika podniku ako nástroj predaja
    Súbežný názovCommunication Policy of a Company As a Selling Tool
    Autorské údajeDiana Puhovichová
    Autor Puhovichová Diana EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM
    Zdrojový dokument Ekonomika, financie a manažment podniku - rok 2020 : zborník vedeckých prác vydaný pri príležitosti 80. výročia založenia Ekonomickej univerzity v Bratislave = Proceedings of Scientific Papers Issued to Mark the 80th Anniversary of the University of Economics in Bratislava. S. 429-439 online. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2020 / Markovič Peter ; Tóth Miroslav ; Grznár Miroslav ; Szabo Ľuboslav. ISBN 978-80-225-4749-9
    PoznámkyVEGA 1/0017/20
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá predaj * prostredie podnikateľské * podpora predaja * komunikácia * nástroje komunikačné * marketing * podnik
    AnotáciaModerný marketing a marketingový mix. Charakteristika, úlohy, funkcie a významnosť komunikačnej politiky ako nástroj predaja. Ciele, ktoré sleduje komunikačná politika podniku. Nástroje komunikačnej politiky v oblasti podpory predaja. Potrebu využívania internetu podnikmi v modernom marketingovom prostredí.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE20 00510-004, kópia plného textu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF371.6 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.