Počet záznamov: 1
Uplatňovanie cenových stratégií v podnikoch kreatívneho priemyslu
Názov Uplatňovanie cenových stratégií v podnikoch kreatívneho priemyslu Súbežný názov Application of Pricing Strategies in Companies in the Creative Industries Autor Šagátová Slavka EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Zdrojový dokument Ekonomika, financie a manažment podniku - rok 2020 : zborník vedeckých prác vydaný pri príležitosti 80. výročia založenia Ekonomickej univerzity v Bratislave = Proceedings of Scientific Papers Issued to Mark the 80th Anniversary of the University of Economics in Bratislava. S. 580-587 online. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2020 / Markovič Peter ; Tóth Miroslav ; Grznár Miroslav ; Szabo Ľuboslav. ISBN 978-80-225-4749-9 Poznámky VEGA 1/0340/19 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Heslá stratégia cenová * podnik * rozhodovanie * priemysel kreatívny Anotácia Kreatívny priemysel a správne prístupy k riadeniu cien sú nevyhnutným faktorom pre jeho úspešný pokrok. Možnosti uplatnenia cenového rozhodovania v kreatívnych odvetviach. Cenové stratégie ako významný nástroj smerovania cenového rozhodovania v podnikoch. Využitie jednotlivých postupov cenových stratégií v prostredí vybraných typov kreatívnych spoločností. Kategória EPC Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E20 00510-020, kópia plného textu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 367.7 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1