Počet záznamov: 1  

Uplatňovanie cenových stratégií v podnikoch kreatívneho priemyslu

  1. Názov Uplatňovanie cenových stratégií v podnikoch kreatívneho priemyslu
    Súbežný názovApplication of Pricing Strategies in Companies in the Creative Industries
    Autor Šagátová Slavka EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Zdrojový dokument Ekonomika, financie a manažment podniku - rok 2020 : zborník vedeckých prác vydaný pri príležitosti 80. výročia založenia Ekonomickej univerzity v Bratislave = Proceedings of Scientific Papers Issued to Mark the 80th Anniversary of the University of Economics in Bratislava. S. 580-587 online. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2020 / Markovič Peter ; Tóth Miroslav ; Grznár Miroslav ; Szabo Ľuboslav. ISBN 978-80-225-4749-9
    PoznámkyVEGA 1/0340/19
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá stratégia cenová * podnik * rozhodovanie * priemysel kreatívny
    AnotáciaKreatívny priemysel a správne prístupy k riadeniu cien sú nevyhnutným faktorom pre jeho úspešný pokrok. Možnosti uplatnenia cenového rozhodovania v kreatívnych odvetviach. Cenové stratégie ako významný nástroj smerovania cenového rozhodovania v podnikoch. Využitie jednotlivých postupov cenových stratégií v prostredí vybraných typov kreatívnych spoločností.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE20 00510-020, kópia plného textu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF367.7 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.