Počet záznamov: 1  

Vplyv autority ako determinant kúpnych rozhodnutí

  1. Názov Vplyv autority ako determinant kúpnych rozhodnutí
    Súbežný názovAuthority Impact on Purchasing Behaviour
    Autor Štetka Peter EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Spoluautori Grisáková Nora EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Zdrojový dokument Ekonomika, financie a manažment podniku - rok 2020 : zborník vedeckých prác vydaný pri príležitosti 80. výročia založenia Ekonomickej univerzity v Bratislave = Proceedings of Scientific Papers Issued to Mark the 80th Anniversary of the University of Economics in Bratislava. S. 588-610 online. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2020 / Markovič Peter ; Tóth Miroslav ; Grznár Miroslav ; Szabo Ľuboslav. ISBN 978-80-225-4749-9
    PoznámkyVEGA 1/0646/20
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá autorita * trh * marketing * správanie spotrebiteľa * spotrebitelia * rozhodovanie
    AnotáciaPosúdenie vplyvu autority v národnej kultúre a jej variabilitu naprieč Európskymi trhmi. Zistenia založené na experimentoch sociálnej psychológie prenesené do oblasti spotrebiteľského správania, ktorého znalosť je v súčasnosti nevyhnutnou podmienkou úspešných marketingových aplikácií. Nákupné správanie spotrebiteľov. Index COI (Comparative Obediance Index) ako základný nástroj uplatniteľný v procese posudzovania variability vplyvu orgánu na nákupné správanie spotrebiteľov na európskych národných trhoch. Tradičný index Power Distance Index (PDI).
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE20 00510-021, kópia plného textu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF406.3 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.