Počet záznamov: 1
Vplyv autority ako determinant kúpnych rozhodnutí
Názov Vplyv autority ako determinant kúpnych rozhodnutí Súbežný názov Authority Impact on Purchasing Behaviour Autor Štetka Peter EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Spoluautori Grisáková Nora EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Zdrojový dokument Ekonomika, financie a manažment podniku - rok 2020 : zborník vedeckých prác vydaný pri príležitosti 80. výročia založenia Ekonomickej univerzity v Bratislave = Proceedings of Scientific Papers Issued to Mark the 80th Anniversary of the University of Economics in Bratislava. S. 588-610 online. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2020 / Markovič Peter ; Tóth Miroslav ; Grznár Miroslav ; Szabo Ľuboslav. ISBN 978-80-225-4749-9 Poznámky VEGA 1/0646/20 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Heslá autorita * trh * marketing * správanie spotrebiteľa * spotrebitelia * rozhodovanie Anotácia Posúdenie vplyvu autority v národnej kultúre a jej variabilitu naprieč Európskymi trhmi. Zistenia založené na experimentoch sociálnej psychológie prenesené do oblasti spotrebiteľského správania, ktorého znalosť je v súčasnosti nevyhnutnou podmienkou úspešných marketingových aplikácií. Nákupné správanie spotrebiteľov. Index COI (Comparative Obediance Index) ako základný nástroj uplatniteľný v procese posudzovania variability vplyvu orgánu na nákupné správanie spotrebiteľov na európskych národných trhoch. Tradičný index Power Distance Index (PDI). Kategória EPC Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E20 00510-021, kópia plného textu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 406.3 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1