Počet záznamov: 1  

Practical Application of Forms and Tools of Marketing Communication in the SME Sector

  1. Názov Practical Application of Forms and Tools of Marketing Communication in the SME Sector
    Preklad názvuPraktická aplikácia formy a nástrojov marketingovej komunikácie v sektore malých a stredných podnikov
    Autorské údajeMałgorzata Adamska
    Autor Adamska Małgorzata
    Zdrojový dokument E+M. Ekonomie a management : vědecký ekonomický časopis. Roč. 23, č. 2 (2020), s. 193-209. - Liberec : Ekonomická fakulta Technické univerzity v Liberci, 2020. ISSN 1212-3609
    DOI 10.15240/tul/001/2020-2-013
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Heslá komunikácia marketingová * správanie spotrebiteľa * podnik malý * podnik stredný * klienti * komunikácia interpersonálna
    AnotáciaAnalýza aplikácie rôznych typov komunikačných foriem a nástrojov (osobné, audio/video, online, offline) v kontexte riadenia kapitálu klientov a vývoja celoživotnej hodnoty klienta v sektore malých a stredných podnikov. Úloha a dôležitosť klienta v rozvoji organizácie. Skúmanie počtu, intenzity, kvality a komplementárnosti nástrojov spolupráce s klientskym kapitálom.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2020: 2

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF2 MBverejne dostupné
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.