Počet záznamov: 1  

Virtuálna realita - nástroj na zvyšovanie produktivity v priemysle

  1. Názov Virtuálna realita - nástroj na zvyšovanie produktivity v priemysle
    Autorské údajePeter Bajzík, Peter Balco
    Autor Bajzík Peter
    Spoluautori Balco Peter
    Zdrojový dokument Zisk manažment. Roč. 12, č. 7-8 (2020), s. 14-15. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2020. ISSN 1339-2433
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá realita virtuálna * vývoj * priemysel automobilový * vozidlá motorové * simulácia * školenie odborné * vzdelávanie * rast produktivity práce
    AnotáciaPočiatky virtuálnej reality (VR) siahajú do 70. rokov 20. storočia, keď Morton Heiling vyvinul prototyp zariadenia Sensorama, ktorý dokázal prehrať päť filmov, zapojil aj 4 zmysly človeka, zrak, sluch, čuch a hmat. Prve pokusy o využitie VR v automobilovom priemysle urobil Ford v roku 2004 a v roku 2014 už existovalo množstvo prototypov virtuálnych vozidiel. Nákresy vznikali na papieri a úspešné koncepty boli rýchlo prevádzané do elektronickej formy. Google posunul vývoj navrhovania automobilov v roku 2016, keď predstavi 3D aplikáciu Titl Brush.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2020: 7-8

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.