Počet záznamov: 1  

Influencer Marketing

  1. Názov Influencer Marketing : für Unternehmen und Influencer : Strategien, Plattformen, Instrumente, rechtlicher Rahmen : mit vielen Beispielen
    Autorské údajeMarlis Jahnke (Hrsg.)
    Ďalší autori Jahnke Marlis (Vedecký redaktor)
    Vydavateľské údajeWiesbaden : Springer Gabler , 2018. - 276 s.
    ISBN978-3-658-20853-0 , 978-3-658-20854-7 (eBook)
    Druh dokumentuzborníky
    Jazyk dokumentunemčina
    Krajina vydaniaNemecko
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * influencer marketing * stratégia marketingová * médiá sociálne * komunikácia * legislatíva
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.1, z toho voľných 0, prezenčne 1
    Signatúra913202

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    913202OBFKnižnica Obchodnej fakultylen prezenčne

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.