Počet záznamov: 1  

Influencer Relations

  1. Názov Influencer Relations : Marketing und PR mit digitalen Meinungsführern
    Autorské údajeAnnika Schach, Timo Lommatzsch (Hrsg.)
    Ďalší autori Schach Annika (Vedecký redaktor)
    Lommatzsch Timo (Vedecký redaktor)
    Vydavateľské údajeWiesbaden : Springer Gabler , 2018. - 313 s.
    ISBN978-3-658-21187-5 , 978-3-658-21188-2 (eBook)
    Druh dokumentuzborníky
    Jazyk dokumentunemčina
    Krajina vydaniaNemecko
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * médiá sociálne * digitalizácia * komunikácia * diskusia * mienka verejná * produkty * blogy * propagácia * štúdie prípadové
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.1, z toho voľných 0, prezenčne 1
    Signatúra913204

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    913204OBFKnižnica Obchodnej fakultylen prezenčne

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.