Počet záznamov: 1  

Influencer-Marketing

  1. Názov Influencer-Marketing : Strategie, Briefing, Monitoring
    Autorské údajeSven-Oliver Funke
    Autor Funke Sven-Oliver
    Vydavateľské údajeBonn : Rheinwerk Verlag , 2019. - 301 s.
    Vydanie1. Auflage
    ISBN978-3-8362-6409-9
    Druh dokumentuodborné publikácie
    Jazyk dokumentunemčina
    Krajina vydaniaNemecko
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * influencer marketing * stratégia marketingová * propagácia * rozhodovanie nákupné * skupiny cieľové * lídri * kooperácia * kampane reklamné * legislatíva
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.1, z toho voľných 0, prezenčne 1
    Signatúra913205

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    913205OBFKnižnica Obchodnej fakultylen prezenčne

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.