Počet záznamov: 1  

Social Responsibility & Ethics in Marketing During Crisis

  1. Názov Social Responsibility & Ethics in Marketing During Crisis
    Preklad názvuSpoločenská zodpovednosť a etika v marketingu počas krízy
    Autorské údajeLjupka Naumovska, Dimitar Jovevski, Katarína Brocková
    Autor Naumovska Ljupka
    Spoluautori Jovevski Dimitar
    Brocková Katarína EUBFMVKMP - Katedra medzinárodného práva FMV
    Zdrojový dokumentProceedings of ‏The International Virtual Conference on Management and Economics : 29 May 2020. Pp. [1-10] online. - Vilnius : Diamond Scientific Publishing, 2020. ISBN 978-609-485-074-5
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaLitva
    Heslá zodpovednosť podniku spoločenská * etika podnikateľská * komunikácia marketingová * kríza * koronavírus * pandémia
    AnotáciaSúčasný pohľad na marketingovú komunikáciu počas krízy spôsobenej pandémiou COVID-19. Analýza krízových komunikačných nástrojov podľa krajiny alebo organizácie. Podnikateľská etika v období koronakrízy. Usmernenia a koncepčný rámec pre krízovú komunikáciu v kontexte COVID-19.
    Kategória EPCPublikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE20 00521-001, online

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF683.8 KBverejne dostupné
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.