Počet záznamov: 1  

Aspekty hodnotenia podnikovej online reputácie v kontexte eko-inovácií

  1. Názov Aspekty hodnotenia podnikovej online reputácie v kontexte eko-inovácií
    Súbežný názovAspects of Corporate Online Reputation Assessment in Context of Eco-Innovation
    Autor Hojdik Vladimír EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Zdrojový dokument Ekonomika, financie a manažment podniku - rok 2020 : zborník vedeckých prác vydaný pri príležitosti 80. výročia založenia Ekonomickej univerzity v Bratislave = Proceedings of Scientific Papers Issued to Mark the 80th Anniversary of the University of Economics in Bratislava. S. 231-239 online. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2020 / Markovič Peter ; Tóth Miroslav ; Grznár Miroslav ; Szabo Ľuboslav. ISBN 978-80-225-4749-9
    PoznámkyVEGA 1/0646/20
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá reputácia podniku * inovácie environmentálne * ekologizácia * internet * priemysel automobilový * priemysel palivovo-energetický * podnik veľký * analýza obsahová
    AnotáciaPrepojenie oblasti online reputácie podniku a oblasti eko-inovácií do jedného celku. Aplikácia konceptu hodnotenia úrovne online reputácie na problematiku eko-inovácií. Zhodnotenie online reputácie vybraných globálnych podnikov v oblasti eko-inovácií s využitím špecifickej metódy, analýzy sentimentu. Definovanie kľúčových aspektov eko-inovácie, charakteristika online reputácie a jej hodnotenia.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE20 00510-054, kópia plného textu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF418.3 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.