Počet záznamov: 1  

Aké je postavenie imidžu krajiny v koncepte krajiny pôvodu? Skúmanie v automobilovom priemysle

  1. Názov Aké je postavenie imidžu krajiny v koncepte krajiny pôvodu? Skúmanie v automobilovom priemysle
    Súbežný názovWhat is the Position of the Country's Image in the Concept of the Country of Origin? A Case of Automotive Industry
    Autorské údajeMarián Čvirik
    Autor Čvirik Marián EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Ekonomické rozhľady : vedecký časopis Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 49, č. 3 (2020), s. 250-269 online. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2020. ISSN 0323-262X
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá imidž * pôvod tovaru * automobily * priemysel automobilový
    AnotáciaObjasnenie významu imidžu krajiny v efekte krajiny pôvodu v podmienkach automobilového priemyslu. Identifikovanie imidžu vybraných krajín. Miera imidžu kvantifikovaná na základe Country Image Scale (CIS). Zvolené krajiny boli Nemecko, Japonsko a Francúzsko. Silný imidž zvolených krajín vo vnímaní slovenskými respondentmi. Skúmanie hodnotenia automobilov v kontexte zvolených krajín pôvodu.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE20 00461-005, online
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2020: 3

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF625.5 KBverejne dostupné
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.