Počet záznamov: 1  

Marketing and Its Impacts on the Activities of Selected Higher Education Institution in Slovakia

  1. Názov Marketing and Its Impacts on the Activities of Selected Higher Education Institution in Slovakia
    Preklad názvuMarketing a jeho vplyv na aktivity vybranej vysokoškolskej inštitúcie na Slovensku
    Autorské údajeErika Dudáš-Pajerská, Vanda Lieskovská, Katarína Petrovčiková
    Autor Dudáš-Pajerská Erika EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
    Spoluautori Lieskovská Vanda EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
    Petrovčiková Katarína EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
    Zdrojový dokumentThe 13th International Scientific Conference RELIK 2020: Reproduction of Human Capital - Mutual Links : Book of Abstracts. Pp. 9-10. - Praha : Prague University of Economics and Business, 2020 ; RELIK 2020
    Poznámkyabstrakt
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Heslá marketing * školy vysoké * vzdelávanie * študenti * Slovensko
    Kategória EPCAbstrakty príspevkov zo zahraničných konferencií
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE20 00519-001, kópia plného textu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF_cely zborník489.4 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.