Počet záznamov: 1  

Service Failure and Customer Response

  1. Názov Service Failure and Customer Response
    Preklad názvuZlyhanie v rámci služieb a reakcia zákazníka
    Autorské údajeThomas Oliver Uitz, Heinrich Pfriemer
    Autor Uitz Thomas Oliver EUBFMVKDV - Katedra medzinárodných ekonomických vzťahov a hospodárskej diplomacie FMV
    Spoluautori Pfriemer Heinrich EUBFMVKDV - Katedra medzinárodných ekonomických vzťahov a hospodárskej diplomacie FMV
    Zdrojový dokument Ekonomické, politické a právne otázky medzinárodných vzťahov 2020. S. 390-398 online. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2020 / Baleha Andrianna ; Beňová Zuzana ; Jančovič Peter ; Kajánek Tomáš ; Szabó Jakub ; Vlková Eva ; Baculáková Kristína ; Csányi Peter ; Čech Ľubomír ; Ekonomické, politické a právne otázky medzinárodných vzťahov 2020 medzinárodná vedecká konferencia konaná online. ISBN 978-80-225-4728-4. ISSN 2585-9404
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá zákazníci * marketing služieb * služby * spokojnosť zákazníkov
    AnotáciaPoskytnutie prehľadu o typoch porúch služieb a reakciách zákazníkov. Do tohto výskumu boli zaradené články z popredných časopisov, ako aj vedecké knihy.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE20 00372-034, kópia plného textu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF267.5 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.