Počet záznamov: 1
Retro Marketing – A Power of Nostalgia Which Works Among the Audience
Názov Retro Marketing – A Power of Nostalgia Which Works Among the Audience Preklad názvu Retro marketing - sila nostalgie, ktorá funguje medzi divákmi Autorské údaje Mária Holotová, Zdenka Kádeková, Ingrida Košičiarová Autor Holotová Mária Spoluautori Kádeková Zdenka Košičiarová Ingrida Zdrojový dokument Communication Today : vedecký časopis Fakulty masmediálnej komunikácie Univerzity Sv. Cyrila a Metoda v Trnave. Vol. 11, no. 2 (2020), pp. 148-164. - Trnava : Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave, 2020. ISSN 1338-130X Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Slovenská republika Heslá správanie spotrebiteľa * značky výrobkov * marketing * komunikácia marketingová * generácie Anotácia Štúdie naznačujú, že nostalgia povzbudzuje spotrebiteľov k utrácaniu peňazí sľubom okamžitého návratu v podobe šťastných spomienok. Cieľom štúdie je predstaviť relevantnosť a možnosti využitia „retro trendu“ v marketingovej komunikácii a poukázať na silu nostalgie medzi rôznymi vekovými generáciami. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Zväzky 2020: 1-2
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 1.6 MB verejne dostupné článok
Počet záznamov: 1