Počet záznamov: 1  

Retro Marketing – A Power of Nostalgia Which Works Among the Audience

  1. Názov Retro Marketing – A Power of Nostalgia Which Works Among the Audience
    Preklad názvuRetro marketing - sila nostalgie, ktorá funguje medzi divákmi
    Autorské údajeMária Holotová, Zdenka Kádeková, Ingrida Košičiarová
    Autor Holotová Mária
    Spoluautori Kádeková Zdenka
    Košičiarová Ingrida
    Zdrojový dokument Communication Today : vedecký časopis Fakulty masmediálnej komunikácie Univerzity Sv. Cyrila a Metoda v Trnave. Vol. 11, no. 2 (2020), pp. 148-164. - Trnava : Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave, 2020. ISSN 1338-130X
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá správanie spotrebiteľa * značky výrobkov * marketing * komunikácia marketingová * generácie
    AnotáciaŠtúdie naznačujú, že nostalgia povzbudzuje spotrebiteľov k utrácaniu peňazí sľubom okamžitého návratu v podobe šťastných spomienok. Cieľom štúdie je predstaviť relevantnosť a možnosti využitia „retro trendu“ v marketingovej komunikácii a poukázať na silu nostalgie medzi rôznymi vekovými generáciami.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Zväzky2020: 1-2

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF1.6 MBverejne dostupné
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.