Počet záznamov: 1  

Key Importance of CRM as a Tool for Creating Value

  1. Názov Key Importance of CRM as a Tool for Creating Value
    Preklad názvuKľúčový význam CRM ako nástroja na vytváranie hodnôt
    Autorské údajeAndrea Čambalíková
    Autor Čambalíková Andrea EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM
    Zdrojový dokument Ekonomika, financie a manažment podniku XIV : zborník vedeckých statí pri príležitosti Týždňa vedy a techniky. S. 112-119 online. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2020 / Markovič Peter ; Tóth Miroslav ; Grznár Miroslav ; Szabo Ľuboslav. ISBN 978-80-225-4763-5
    PoznámkyVEGA 1/0375/20 (50%). - VEGA 1/0017/20 (50%)
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá systém CRM * riadenie vzťahov so zákazníkmi * vzťahy so zákazníkmi * zákazníci * systémy informačné marketingové * stratégia podniková * analýza komparatívna * Slovensko
    AnotáciaKľúčový význam CRM ako metódy vytvárania hodnoty založenej na budovaní dlhodobých a spokojných vzťahov so spoločnosťou a jej zákazníkmi. Charakteristika konceptu CRM (manažmentu vzťahov so zákazníkmi) viacerými autormi a zhrnutie týchto konceptov do jedného komplexného záveru. Zhodnotenie konceptu CRM z historického hľadiska, jeho vývoj a predpovede do budúcnosti. Návrh výskumu a objasnenie tvorby hodnoty CRM pre podnik. Využitie CRM systémov v podnikoch na Slovensku.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Odkazy (3) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE20 00548-023, kópia plného textu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF264.1 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.