Počet záznamov: 1  

Analýza metód cenotvorby vybraného produktu

  1. Názov Analýza metód cenotvorby vybraného produktu
    Súbežný názovAnalysis of Pricing Methods of a Selected Product
    Autorské údajeIveta Kufelová, Miroslav Erik Stašek
    Autor Kufelová Iveta EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Spoluautori Stašek Miroslav Erik
    Zdrojový dokument Ekonomika, financie a manažment podniku XIV : zborník vedeckých statí pri príležitosti Týždňa vedy a techniky. S. 336-347 online. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2020 / Markovič Peter ; Tóth Miroslav ; Grznár Miroslav ; Szabo Ľuboslav. ISBN 978-80-225-4763-5
    PoznámkyVEGA 1/0368/18
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá tvorba cien * štruktúra cien * stratégia cenová * politika cenová * kalkulácia cenová * ukazovatele cenové * náklady a ceny * firmy * Slovensko
    AnotáciaCharakteristika vybranej firmy a jej podnikateľských aktivít. Cenotvorba na konkrétnom príklade firmy. Finančné hospodárenie firmy s dôrazom na vybrané ukazovatele (celkové tržby, tržby z predaja vlastných značiek a zisk) firmy Kaufland Slovenská republika. Výpočty v cenotvorbe a cenovej stratégii produktov firmy na základe interných dokumentov firmy a dát zo stránky FinStat. Metódy využité firmou pri stanovení ceny. Interpretovanie výsledkov pomocou grafov, obrázkov a tabuliek.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE20 00548-046, kópia plného textu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF608.8 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.