Počet záznamov: 1
Komunikačná politika podniku ako nástroj predaja
Názov Komunikačná politika podniku ako nástroj predaja Súbežný názov Communication Policy of a Company as a Selling Tool Autorské údaje Diana Puhovichová Autor Puhovichová Diana EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM Zdrojový dokument Ekonomika, financie a manažment podniku XIV : zborník vedeckých statí pri príležitosti Týždňa vedy a techniky. S. 378-388 online. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2020 / Markovič Peter ; Tóth Miroslav ; Grznár Miroslav ; Szabo Ľuboslav. ISBN 978-80-225-4763-5 Poznámky VEGA 1/0017/20 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Heslá komunikácia marketingová * mix komunikačný * politika podnikania * nástroje marketingové * marketing elektronický * siete sociálne * podpora predaja * reklama * vzťahy s verejnosťou Anotácia Nástroje komunikačnej politiky napomáhajúce v predaji produktov a služieb, podporujúce predaj, public relations, reklamu, priamy marketing a osobný predaj. Teoretické poznatky o komunikačnej politike podniku: ciele komunikačnej politiky podniku, nástroje komunikačnej politiky v oblasti podpory predaja, výhody a nevýhody nástrojov komunikačného mixu, vplyv využívania internetu v oblasti predaja produktov a používanie sociálnych sietí. Kategória EPC Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E20 00548-051, kópia plného textu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu PDF zabezpečené 373.2 KB dostupné po prihlásení článok
Počet záznamov: 1