Počet záznamov: 1  

Komunikačná politika podniku ako nástroj predaja

  1. Názov Komunikačná politika podniku ako nástroj predaja
    Súbežný názovCommunication Policy of a Company as a Selling Tool
    Autorské údajeDiana Puhovichová
    Autor Puhovichová Diana EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM
    Zdrojový dokument Ekonomika, financie a manažment podniku XIV : zborník vedeckých statí pri príležitosti Týždňa vedy a techniky. S. 378-388 online. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2020 / Markovič Peter ; Tóth Miroslav ; Grznár Miroslav ; Szabo Ľuboslav. ISBN 978-80-225-4763-5
    PoznámkyVEGA 1/0017/20
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá komunikácia marketingová * mix komunikačný * politika podnikania * nástroje marketingové * marketing elektronický * siete sociálne * podpora predaja * reklama * vzťahy s verejnosťou
    AnotáciaNástroje komunikačnej politiky napomáhajúce v predaji produktov a služieb, podporujúce predaj, public relations, reklamu, priamy marketing a osobný predaj. Teoretické poznatky o komunikačnej politike podniku: ciele komunikačnej politiky podniku, nástroje komunikačnej politiky v oblasti podpory predaja, výhody a nevýhody nástrojov komunikačného mixu, vplyv využívania internetu v oblasti predaja produktov a používanie sociálnych sietí.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE20 00548-051, kópia plného textu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF373.2 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.