Počet záznamov: 1  

Manažment cien ako kľúčová priorita podnikov

  1. Názov Manažment cien ako kľúčová priorita podnikov
    Súbežný názovPrice Management as Key Business Priority
    Autorské údajeKatarína Remeňová
    Autor Remeňová Katarína EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM
    Zdrojový dokument Ekonomika, financie a manažment podniku XIV : zborník vedeckých statí pri príležitosti Týždňa vedy a techniky. S. 397-403 online. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2020 / Markovič Peter ; Tóth Miroslav ; Grznár Miroslav ; Szabo Ľuboslav. ISBN 978-80-225-4763-5
    PoznámkyVEGA 1/0017/20
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá stratégia cenová * politika cenová * tvorba cien * štruktúra cien * úpravy cien * kontroling * manažment strategický * dotazníky * Slovensko
    AnotáciaIdentifikácia jednotlivých zložiek manažmentu cien v podnikoch pôsobiacich na Slovensku. Štyri piliere manažmentu cien – tvorba stratégie, stanovenie cien spolu s ich presadzovaním a nástroje cenového controllingu. Miera implementovania všetkých štyroch pilierov v podnikoch a zisťovanie, v ktorých pilieroch vidia podniky svoju silu. Výskum pomocou dotazníka na vzorke 245 manažérov pôsobiacich v podnikoch na Slovensku s rôznou úrovňou vplyvu na cenotvorbu a manažment cien (nemá vplyv na cenu, definuje cenovú stratégiu a realizuje cenovú stratégiu).
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE20 00548-053, kópia plného textu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF436.2 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.