Počet záznamov: 1
The Competition Strategy between Coca-Cola vs. Pepsi Company
Názov The Competition Strategy between Coca-Cola vs. Pepsi Company Preklad názvu Stratégia hospodárskej súťaže medzi Coca-Cola vs. spoločnosťou Pepsi Autorské údaje Lenka Štofová, Janka Kopčáková Autor Štofová Lenka EUBPHFKRP - Katedra finančného riadenia podniku PHF Spoluautori Kopčáková Janka EUBPHFKRP - Katedra finančného riadenia podniku PHF Zdrojový dokument Quality – Access to Success. Vol. 21, no. 179 (2020), pp. 40-46 online. - Bucharest : Romanian Society for Quality Assurance. ISSN 1582-2559 Poznámky Registrovaný: Scopus. - Registrovaný: Web of Science Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Rumunsko Heslá konkurencia * výkonnosť * súťaž hospodárska Anotácia Väzby súčasnej úrovne konkurencieschopnosti vybraných spoločností Coca-Cola a Pepsi na základe analýzy kľúčových faktorov Balanced Scorecard. Perspektíva rastu a učenia. Perspektíva zákazníka a vnútorných procesov. Ukazovatele ziskovosti, činnosti a zadlženosti. Kategória EPC ADM Registrované v WOS Registrované v SCOPUS Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E20 00606-001, kópia plného textu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 377.5 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1