Počet záznamov: 1  

The Competition Strategy between Coca-Cola vs. Pepsi Company

  1. Názov The Competition Strategy between Coca-Cola vs. Pepsi Company
    Preklad názvuStratégia hospodárskej súťaže medzi Coca-Cola vs. spoločnosťou Pepsi
    Autorské údajeLenka Štofová, Janka Kopčáková
    Autor Štofová Lenka EUBPHFKRP - Katedra finančného riadenia podniku PHF
    Spoluautori Kopčáková Janka EUBPHFKRP - Katedra finančného riadenia podniku PHF
    Zdrojový dokument Quality – Access to Success. Vol. 21, no. 179 (2020), pp. 40-46 online. - Bucharest : Romanian Society for Quality Assurance. ISSN 1582-2559
    PoznámkyRegistrovaný: Scopus. - Registrovaný: Web of Science
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaRumunsko
    Heslá konkurencia * výkonnosť * súťaž hospodárska
    AnotáciaVäzby súčasnej úrovne konkurencieschopnosti vybraných spoločností Coca-Cola a Pepsi na základe analýzy kľúčových faktorov Balanced Scorecard. Perspektíva rastu a učenia. Perspektíva zákazníka a vnútorných procesov. Ukazovatele ziskovosti, činnosti a zadlženosti.
    Kategória EPCADM
    Registrované vWOS
    Registrované vSCOPUS
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE20 00606-001, kópia plného textu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF377.5 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.