Počet záznamov: 1  

A Theoretical Study of the Social Aspects of Social Media in the Marketing of Small and Medium-Sized Enterprises

  1. Názov A Theoretical Study of the Social Aspects of Social Media in the Marketing of Small and Medium-Sized Enterprises
    Preklad názvuTeoretické štúdium sociálnych aspektov sociálnych médií v marketingu malých a stredných podnikov
    Autorské údajeBence Csinger, Enikö Korcsmáros
    Autor Csinger Bence
    Spoluautori Korcsmáros Enikö
    Zdrojový dokument Verejná správa a regionálny rozvoj : ekonómia a manažment. Roč. 15, č. 2 (2019), s. 27-31. - Bratislava : Vysoká škola ekonómie a manažmentu verejnej správy v Bratislave, 2019. ISSN 1337-2955
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá médiá * médiá sociálne * stratégia marketingová * podnikanie * podnik malý * podnik stredný * komunikácia marketingová
    AnotáciaPohľad na teoretické pozadie úlohy sociálnych médií v marketingovej stratégii pre malé a stredné podniky MSP. Priblíženie teoretického pozadia sociálnych médií. Možnosti digitálneho sveta, ktorý obsahuje prehľad pomerov na Slovensku. Úloha vybranej témy v podnikaní, vrátane toho, ako sa dá vytvoriť plán marketingového obsahu a rastúci význam sociálnych médií v 21. storočí. Komplexný obraz o raste sociálnych médií v sektore MSP.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2019: 2

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF468.2 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.