Počet záznamov: 1  

Targeting of Online Advertising Using Logistic Regression

  1. Názov Targeting of Online Advertising Using Logistic Regression
    Preklad názvuZacielenie sa na online reklamu prostedníctvom logistickej regresie
    Autorské údajeErik Šoltés, Janka Táborecká-Petrovičová, Romana Šipoldová
    Autor Šoltés Erik EUBFHIKSA - Katedra štatistiky FHI
    Spoluautori Táborecká-Petrovičová Janka
    Šipoldová Romana EUBFHIKSA - Katedra štatistiky FHI
    Zdrojový dokument E+M. Ekonomie a management : vědecký ekonomický časopis. Roč. 23, č. 4 (2020), s. 197-214 online. - Liberec : Ekonomická fakulta Technické univerzity v Liberci, 2020. ISSN 1212-3609
    DOI 10.15240/tul/001/2020-4-013
    PoznámkyVEGA 1/0488/20. - KEGA 007EU4/2020. - Registrovaný: Web of Science. - Registrovaný: Scopus
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Heslá skupiny cieľové * reklama * obchod elektronický * regresia * demografia
    AnotáciaDemografické zacielenie pomocou logistických regresných modelov. Predstavenie binomického a multinomického logistického modelu, ktorých úlohou je predikcia veku a pohlavia používateľov internetu v rámci skupiny.
    Kategória EPCADM
    Registrované vWOS
    Registrované vSCOPUS
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE20 00826-001, online
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2020: 4

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF907.7 KBverejne dostupné
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.