Počet záznamov: 1  

Napredovanie online marketingu

  1. Názov Napredovanie online marketingu
    Súbežný názovAdvancing Online Marketing
    Autorské údajeMária Szivósová
    Autor Szivósová Mária EUBFHIKAI - Katedra aplikovanej informatiky FHI
    Zdrojový dokument AIESA – Budovanie spoločnosti založenej na vedomostiach : recenzovaný zborník - 19. medzinárodná vedecká konferencia organizovaná pod záštitou rektora Ekonomickej univerzity v Bratislave prof. Ing. Ferdinanda Daňa, PhD. a dekana Fakulty hospodárskej informatiky prof. Ing. Ivana Brezinu, CSc., 13. novembra 2020, Bratislava. S. 317-326 online. - Bratislava : Letra Edu, 2020 / Čerteková Eva ; AIESA 2020 medzinárodná vedecká konferencia. ISBN 978-80-89962-68-6
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá riadenie vzťahov so zákazníkmi * starostlivosť o zákazníkov * marketing elektronický * nástroje marketingové * siete sociálne * internet * predaj * pandémia
    AnotáciaPandémia a nutnosť dostať sa do digitálneho priestoru spoločnosťami pre zabezpečenie svojej budúcnosti. Zavádzanie nákupu cez internet a prilákanie zákazníkov marketingom v digitálnom prostredí. Využitie novodobých online nástrojov v marketingu pre podniky ako nevyhnutnosť doby. Nástroje pre pomoc podnikom v oblastiach rozšírenia zákazníckej základne, podpory predaja, zlepšenia konkurencieschopnosti a priblíženia sa zákazníkom zlepšovaním vzťahov k nim. Predajné nástroje umožňujúce nakupovať zákazníkom a automatizovať predajný proces. Ukážka softvéru Matomo.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE20 00642-036, kópia plného textu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF522.7 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.