Počet záznamov: 1
Napredovanie online marketingu
Názov Napredovanie online marketingu Súbežný názov Advancing Online Marketing Autorské údaje Mária Szivósová Autor Szivósová Mária EUBFHIKAI - Katedra aplikovanej informatiky FHI Zdrojový dokument AIESA – Budovanie spoločnosti založenej na vedomostiach : recenzovaný zborník - 19. medzinárodná vedecká konferencia organizovaná pod záštitou rektora Ekonomickej univerzity v Bratislave prof. Ing. Ferdinanda Daňa, PhD. a dekana Fakulty hospodárskej informatiky prof. Ing. Ivana Brezinu, CSc., 13. novembra 2020, Bratislava. S. 317-326 online. - Bratislava : Letra Edu, 2020 / Čerteková Eva ; AIESA 2020 medzinárodná vedecká konferencia. ISBN 978-80-89962-68-6 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Heslá riadenie vzťahov so zákazníkmi * starostlivosť o zákazníkov * marketing elektronický * nástroje marketingové * siete sociálne * internet * predaj * pandémia Anotácia Pandémia a nutnosť dostať sa do digitálneho priestoru spoločnosťami pre zabezpečenie svojej budúcnosti. Zavádzanie nákupu cez internet a prilákanie zákazníkov marketingom v digitálnom prostredí. Využitie novodobých online nástrojov v marketingu pre podniky ako nevyhnutnosť doby. Nástroje pre pomoc podnikom v oblastiach rozšírenia zákazníckej základne, podpory predaja, zlepšenia konkurencieschopnosti a priblíženia sa zákazníkom zlepšovaním vzťahov k nim. Predajné nástroje umožňujúce nakupovať zákazníkom a automatizovať predajný proces. Ukážka softvéru Matomo. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E20 00642-036, kópia plného textu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu PDF zabezpečené 522.7 KB dostupné po prihlásení článok
Počet záznamov: 1