Počet záznamov: 1  

The Role of Influencers in the Consumer Decision-Making Process

  1. Názov The Role of Influencers in the Consumer Decision-Making Process
    Preklad názvuÚloha influencerov v procese nákupného rozhodovania spotrebiteľa
    Autorské údajeŠtefan Žák, Mária Hasprová
    Autor Žák Štefan EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Spoluautori Hasprová Mária EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Globalization and Its Socio-Economic Consequences : "Sustainability in the Global-Knowledge Economy" : 19th International Scientific Conference. Pp. [1-7] online. - Žilina : Žilinská univerzita v Žiline, 2020 / Klieštik Tomáš ; Globalization and Its Socio-Economic Consequences International Scientific Conference. ISSN 2261-2424
    DOI 10.1051/shsconf/20207403014
    PoznámkyVEGA 1/0657/1. - Registrovaný: Web of Science
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá rozhodovanie nákupné * spotrebitelia * influencer marketing
    AnotáciaPostavenie a role vplyvných osôb ako mienkotvorných činiteľov v prostredí sociálnych médií. Typológia, ovplyvňujúce faktory a intenzita vplyvu influencerov na rozhodovací proces spotrebiteľa na základe porovnania poznatkov z výsledkov globálnych výskumných štúdií a kvantitatívnej online výskumnej štúdie spracovanej autormi.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Registrované vWOS
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE20 00336-003, online

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF272 KBverejne dostupné
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.