Počet záznamov: 1
Trust and Faith as Innovative Marketing Tools for Providers in Health Care
Názov Trust and Faith as Innovative Marketing Tools for Providers in Health Care Súbežný názov Dôvera a viera, ako inovatívne marketingové nástroje pre poskytovateľov zdravotnej starostlivosti Autorské údaje Nella Svetozarovová, František Pollák, Zuzana Kaščáková, Jarmila Straková, Petra Pártlová Autor Svetozarovová Nella Spoluautori Pollák František EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM Kaščáková Zuzana Straková Jarmila Pártlová Petra Zdrojový dokument European Journal of Science and Theology. Vol. 16, no. 5 (2020), pp. 69-79 online. - Iasi : Ecozone. ISSN 1842-8517 Poznámky TL 020021. - Registrovaný: Scopus. - Registrovaný: Web of Science Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Rumunsko Heslá reputácia podniku * podnikanie * výkonnosť * inovácia * starostlivosť zdravotná * nástroje marketingové Anotácia Overenie súboru determinantov reputácie - nehmotného majetku vo vzťahu ku konceptu výkonnosti poskytovateľov pôsobiacich v zdravotníctve. Model reputácie obchodného výkonu. Kategória EPC ADM Registrované v WOS Registrované v SCOPUS Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E20 00646-001, kópia plného textu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 270.5 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1