Počet záznamov: 1  

Trust and Faith as Innovative Marketing Tools for Providers in Health Care

  1. Názov Trust and Faith as Innovative Marketing Tools for Providers in Health Care
    Súbežný názovDôvera a viera, ako inovatívne marketingové nástroje pre poskytovateľov zdravotnej starostlivosti
    Autorské údajeNella Svetozarovová, František Pollák, Zuzana Kaščáková, Jarmila Straková, Petra Pártlová
    Autor Svetozarovová Nella
    Spoluautori Pollák František EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM
    Kaščáková Zuzana
    Straková Jarmila
    Pártlová Petra
    Zdrojový dokument European Journal of Science and Theology. Vol. 16, no. 5 (2020), pp. 69-79 online. - Iasi : Ecozone. ISSN 1842-8517
    PoznámkyTL 020021. - Registrovaný: Scopus. - Registrovaný: Web of Science
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaRumunsko
    Heslá reputácia podniku * podnikanie * výkonnosť * inovácia * starostlivosť zdravotná * nástroje marketingové
    AnotáciaOverenie súboru determinantov reputácie - nehmotného majetku vo vzťahu ku konceptu výkonnosti poskytovateľov pôsobiacich v zdravotníctve. Model reputácie obchodného výkonu.
    Kategória EPCADM
    Registrované vWOS
    Registrované vSCOPUS
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE20 00646-001, kópia plného textu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF270.5 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.