Počet záznamov: 1  

Typológia spotrebiteľov v marketingu

  1. Názov Typológia spotrebiteľov v marketingu
    Autorské údajeVanda Lieskovská
    Autor Lieskovská Vanda EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
    Zdrojový dokument Zlepšovanie procesov pomocou štatistických metód XII. (2020) : recenzovaný zborník príspevkov a abstraktov z 12. medzinárodnej vedeckej konferencie, 07.-09.10.2020, (Košice, Slovensko). S. 122-123. - Košice : KKM PHF, 2020 / Mitrová Miriam ; Jakub Vincent ; Spišák Emil ; Zlepšovanie procesov pomocou štatistických metód XII. medzinárodná vedecká konferencia. ISBN 978-80-225-4773-4
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá spotrebitelia * typológia * marketing * generácie * správanie spotrebiteľa
    Kategória EPCAbstrakty príspevkov z domácich konferencií
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE20 00758-017, kópia plného textu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.