Počet záznamov: 1  

Marketing Strategy of Multinational Companies to Support the Development of Tourism Events

  1. Názov Marketing Strategy of Multinational Companies to Support the Development of Tourism Events
    Preklad názvuMarketingová stratégia nadnárodných spoločností na podporu rozvoja turistických podujatí
    Autorské údajeErik Weiss, Roland Weiss
    Autor Weiss Erik EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
    Spoluautori Weiss Roland EUBPHFKRP - Katedra finančného riadenia podniku PHF
    Zdrojový dokument Zlepšovanie procesov pomocou štatistických metód XII. (2020) : recenzovaný zborník príspevkov a abstraktov z 12. medzinárodnej vedeckej konferencie, 07.-09.10.2020, (Košice, Slovensko). S. 7-15 online. - Košice : KKM PHF, 2020 / Mitrová Miriam ; Jakub Vincent ; Spišák Emil ; Zlepšovanie procesov pomocou štatistických metód XII. medzinárodná vedecká konferencia. ISBN 978-80-225-4773-4
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá stratégia marketingová * pandémia * koronavírus * ruch cestovný * spoločnosti nadnárodné
    AnotáciaTuristický priemysel postihnutý pandémiou koronavírusu Covid-19, pretože mnohé krajiny zaviedli cestovné obmedzenia v snahe obmedziť šírenie vírusu. Pandémia predstavujúca významnú hrozbu pre odvetvie cestovného ruchu. Možné riešenia po vydaní opatrení. Charakteristika cestovného ruchu v Slovenskej republike a návrh marketingovej stratégie nadnárodnej spoločnosti na podporu cestovného ruchu.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE20 00758-012, kópia plného textu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF714.6 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.