Počet záznamov: 1
Evolution of Sustainability in Marketing
Názov Evolution of Sustainability in Marketing Preklad názvu Vývoj udržateľnosti v marketingu Autorské údaje Katarína Chomová Autor Chomová Katarína EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment : Proceedings from 20th International Joint Conference, October 26 - 27, 2020, Prague, Czech Republic and Bratislava, Slovakia. Pp. 34-42 online. - Praha : Oeconomica Publishing House, University of Economics, Prague, 2020 / Černá Iveta ; Alghozina Aliya ; Antal Jarolím ; Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment International Joint Conference. ISBN 978-80-245-2395-8. ISSN 2453-6113 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Česká republika Heslá marketing * marketing spoločenský * marketing environmentálny Anotácia Definícia, koncept, rámec a kritická analýza marketingu. Štúdie o marketingových otázkach vo vzťahu ku konceptu udržateľnosti. Vývoja udržateľnosti v marketingu. Vzťah medzi konceptom spoločenského marketingu a udržateľného marketingu. Zelený marketing a zelenší marketing. Kategória EPC Publikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E20 00638-006, kópia plného textu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 448.7 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1