Počet záznamov: 1  

Perception of Different Forms of Signalling As Source of Consumer Behaviour Classification

  1. Názov Perception of Different Forms of Signalling As Source of Consumer Behaviour Classification
    Preklad názvuVnímanie rôznych foriem signalizácie ako zdroja klasifikácie spotrebiteľského správania
    Autorské údajeRastislav Strhan
    Autor Strhan Rastislav EUBOBFKTK - Katedra tovaroznalectva a kvality tovaru OBF - zrušená
    Zdrojový dokument Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment : Proceedings from 20th International Joint Conference, October 26 - 27, 2020, Prague, Czech Republic and Bratislava, Slovakia. Pp. 293-302 online. - Praha : Oeconomica Publishing House, University of Economics, Prague, 2020 / Černá Iveta ; Alghozina Aliya ; Antal Jarolím ; Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment International Joint Conference. ISBN 978-80-245-2395-8. ISSN 2453-6113
    PoznámkyVEGA 1/0543/18
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Heslá správanie spotrebiteľa * produkty * kvalita výrobkov * spotrebitelia
    AnotáciaKlasifikácia na základe rozdielneho vnímania informácií o produkte. Informačná asymetria. Klasifikácia spotrebiteľov podľa vnímania informácií o kvalite výrobkov, od ktorých sa očakáva, že iná skupina spotrebiteľov prijíma rôzne formy prezentácie výrobkov ako prijatie slávnych výrobkov a hľadanie vlastného racionálneho rozhodnutia.
    Kategória EPCPublikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE20 00638-012, kópia plného textu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF428.7 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.