Počet záznamov: 1  

Retail marketing a produktová politika udržateľného rozvoja

  1. Názov Retail marketing a produktová politika udržateľného rozvoja
    Súbežný názovRetail Marketing and Product Policy for Sustainable Development
    Autorské údajeVanda Lieskovská, Katarína Petrovčiková, Erika Dudáš-Pajerská
    Autor Lieskovská Vanda EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
    Spoluautori Petrovčiková Katarína EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
    Dudáš-Pajerská Erika EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
    Zdrojový dokument RELIK 2020 : Conference Proceedings : Reproduction of Human Capital - Mutual Links and Connections. Pp. 345-356 online. - Praha : Prague University of Economics and Business, 2020 / Langhamrová Jitka ; Vrabcová Jana ; RELIK 2020 International Scientific Conference. ISBN 978-80-245-2394-1
    PoznámkyVEGA 1/0376/17. - Registrovaný: Web of Science
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Heslá retailing * maloobchod * rozvoj trvalo udržateľný * recyklácia odpadu * priemysel odevný
    AnotáciaUdržateľný rast ako jeden zo základných cieľov Európskej únie. Zvýšený dôraz v nárokoch na environmentálne vlastnosti výrobkov počas ich celého životného cyklu. Podpora obehového hospodárstva a obehovej ekonomiky. Pozornosť sústredená najmä na textilný a odevný priemysel. Retail manažment a trvalá udržateľnosť.
    Kategória EPCPublikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách
    Registrované vWOS
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE20 00584-004, online

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF270.8 KBverejne dostupné
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.