Počet záznamov: 1
Retail marketing a produktová politika udržateľného rozvoja
Názov Retail marketing a produktová politika udržateľného rozvoja Súbežný názov Retail Marketing and Product Policy for Sustainable Development Autorské údaje Vanda Lieskovská, Katarína Petrovčiková, Erika Dudáš-Pajerská Autor Lieskovská Vanda EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF Spoluautori Petrovčiková Katarína EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF Dudáš-Pajerská Erika EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF Zdrojový dokument RELIK 2020 : Conference Proceedings : Reproduction of Human Capital - Mutual Links and Connections. Pp. 345-356 online. - Praha : Prague University of Economics and Business, 2020 / Langhamrová Jitka ; Vrabcová Jana ; RELIK 2020 International Scientific Conference. ISBN 978-80-245-2394-1 Poznámky VEGA 1/0376/17. - Registrovaný: Web of Science Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Česká republika Heslá retailing * maloobchod * rozvoj trvalo udržateľný * recyklácia odpadu * priemysel odevný Anotácia Udržateľný rast ako jeden zo základných cieľov Európskej únie. Zvýšený dôraz v nárokoch na environmentálne vlastnosti výrobkov počas ich celého životného cyklu. Podpora obehového hospodárstva a obehovej ekonomiky. Pozornosť sústredená najmä na textilný a odevný priemysel. Retail manažment a trvalá udržateľnosť. Kategória EPC Publikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách Registrované v WOS Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E20 00584-004, online
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 270.8 KB verejne dostupné článok
Počet záznamov: 1