Počet záznamov: 1  

Behaviorálne aspekty v procese rozhodovania spotrebiteľa

  1. Názov Behaviorálne aspekty v procese rozhodovania spotrebiteľa
    Súbežný názovBehavioral Aspects in the Process of Consumer Decision Making
    Autorské údajeVladimír Hojdik
    Autor Hojdik Vladimír EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Zdrojový dokument Východiská pre posudzovanie difúzie a dôsledkov zelených inovácií na trhoch nedokonalej konkurencie : zborník vedeckých prác. S. 5-15 online. - České Budějovice : Vysoká škola evropských a regionálních studií, 2020 / Grisáková Nora ; Štetka Peter ; Rybárová Daniela ; Miťková Veronika. ISBN 978-80-7556-081-0
    PoznámkyVEGA 1/0646/20
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Heslá ekonómia behaviorálna * spotrebitelia * správanie spotrebiteľa * rozhodovanie
    AnotáciaPojmy súvisiace s behaviorálnou ekonómiou – existujúce odchýlky od racionality, ktoré sa vyskytujú v rozhodovacom procese spotrebiteľa a ich zasadenie do kontextu podnikového marketingu.
    Kategória EPCVedecké práce v zahraničných recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE20 00757-012, kópia plného textu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF636.5 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.