Počet záznamov: 1  

Conjoint Analysis

  1. Názov Conjoint Analysis
    Súbežný názovConjoint analýza
    Autorské údajeAda Ionescu, Peter Štetka, Nora Grisáková
    Autor Ionescu Ada
    Spoluautori Štetka Peter EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Grisáková Nora EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Zdrojový dokument Východiská pre posudzovanie difúzie a dôsledkov zelených inovácií na trhoch nedokonalej konkurencie : zborník vedeckých prác. S. 24-31 online. - České Budějovice : Vysoká škola evropských a regionálních studií, 2020 / Grisáková Nora ; Štetka Peter ; Rybárová Daniela ; Miťková Veronika. ISBN 978-80-7556-081-0
    PoznámkyVEGA 1/0646/20
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Heslá rozhodovanie nákupné * správanie spotrebiteľa * spotrebitelia * preferencie spotrebiteľské
    AnotáciaConjoint analysis ako technika používaná na meranie, analýzu a predpovedanie reakcie zákazníkov na nové produkty alebo vylepšenia existujúcich produktov. Preferencie zákazníkov pre produkty a služby.
    Kategória EPCVedecké práce v zahraničných recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE20 00757-010, kópia plného textu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF535 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.