Počet záznamov: 1  

Market Segmentation

  1. Názov Market Segmentation
    Súbežný názovSegmentácia trhu
    Autorské údajeVeronika Polgárová, Peter Štetka, Nora Grisáková
    Autor Polgárová Veronika
    Spoluautori Štetka Peter EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Grisáková Nora EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Zdrojový dokument Východiská pre posudzovanie difúzie a dôsledkov zelených inovácií na trhoch nedokonalej konkurencie : zborník vedeckých prác. S. 49-58 online. - České Budějovice : Vysoká škola evropských a regionálních studií, 2020 / Grisáková Nora ; Štetka Peter ; Rybárová Daniela ; Miťková Veronika. ISBN 978-80-7556-081-0
    PoznámkyVEGA 1/0646/20. - VEGA 1/0737/20
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Heslá segmentácia trhu * marketing * produkty * trhy
    AnotáciaSkúmanie či na dnešnom trhu existuje potreba segmentácie, a analýza, o čom segmentácia je. Teoretické základy a dôležité pojmy, súvisiace so segmentáciou trhu, ako aj kľúčové definície.
    Kategória EPCVedecké práce v zahraničných recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE20 00757-007, kópia plného textu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF436.3 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.