Počet záznamov: 1
Market Segmentation
Názov Market Segmentation Súbežný názov Segmentácia trhu Autorské údaje Veronika Polgárová, Peter Štetka, Nora Grisáková Autor Polgárová Veronika Spoluautori Štetka Peter EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Grisáková Nora EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Zdrojový dokument Východiská pre posudzovanie difúzie a dôsledkov zelených inovácií na trhoch nedokonalej konkurencie : zborník vedeckých prác. S. 49-58 online. - České Budějovice : Vysoká škola evropských a regionálních studií, 2020 / Grisáková Nora ; Štetka Peter ; Rybárová Daniela ; Miťková Veronika. ISBN 978-80-7556-081-0 Poznámky VEGA 1/0646/20. - VEGA 1/0737/20 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Česká republika Heslá segmentácia trhu * marketing * produkty * trhy Anotácia Skúmanie či na dnešnom trhu existuje potreba segmentácie, a analýza, o čom segmentácia je. Teoretické základy a dôležité pojmy, súvisiace so segmentáciou trhu, ako aj kľúčové definície. Kategória EPC Vedecké práce v zahraničných recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E20 00757-007, kópia plného textu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 436.3 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1