Počet záznamov: 1  

Customer Life Value Analysis

  1. Názov Customer Life Value Analysis
    Preklad názvuAnalýza životnej hodnoty zákazníka
    Autorské údajeAistis Sandaras, Peter Štetka, Nora Grisáková
    Autor Sandaras Aistis
    Spoluautori Štetka Peter EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Grisáková Nora EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Zdrojový dokument Východiská pre posudzovanie difúzie a dôsledkov zelených inovácií na trhoch nedokonalej konkurencie : zborník vedeckých prác. S. 123-130 online. - České Budějovice : Vysoká škola evropských a regionálních studií, 2020 / Grisáková Nora ; Štetka Peter ; Rybárová Daniela ; Miťková Veronika. ISBN 978-80-7556-081-0
    PoznámkyVEGA 1/0646/20. - VEGA 1/0737/20
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Heslá zákazníci * segmentácia * rozhodovanie nákupné * ciele podnikové
    AnotáciaVplyv modelu celoživotnej hodnoty zákazníka, ktorý ovplyvňuje obchodné rozhodnutia. Teoretické vysvetlenia samotného modelu a jeho fungovania a vysvetlenia praktických dôsledkov a príkladov. Poskytované výhody programu, ktoré zahŕňajú lepšie pochopenie zákazníckej základne pre potenciálne marketingové kampane, ako aj rast vernosti zákazníkov a návratnosť investícií.
    Kategória EPCVedecké práce v zahraničných recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE20 00757-002, kópia plného textu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF535.6 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.