Počet záznamov: 1
Customer Life Value Analysis
Názov Customer Life Value Analysis Preklad názvu Analýza životnej hodnoty zákazníka Autorské údaje Aistis Sandaras, Peter Štetka, Nora Grisáková Autor Sandaras Aistis Spoluautori Štetka Peter EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Grisáková Nora EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Zdrojový dokument Východiská pre posudzovanie difúzie a dôsledkov zelených inovácií na trhoch nedokonalej konkurencie : zborník vedeckých prác. S. 123-130 online. - České Budějovice : Vysoká škola evropských a regionálních studií, 2020 / Grisáková Nora ; Štetka Peter ; Rybárová Daniela ; Miťková Veronika. ISBN 978-80-7556-081-0 Poznámky VEGA 1/0646/20. - VEGA 1/0737/20 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Česká republika Heslá zákazníci * segmentácia * rozhodovanie nákupné * ciele podnikové Anotácia Vplyv modelu celoživotnej hodnoty zákazníka, ktorý ovplyvňuje obchodné rozhodnutia. Teoretické vysvetlenia samotného modelu a jeho fungovania a vysvetlenia praktických dôsledkov a príkladov. Poskytované výhody programu, ktoré zahŕňajú lepšie pochopenie zákazníckej základne pre potenciálne marketingové kampane, ako aj rast vernosti zákazníkov a návratnosť investícií. Kategória EPC Vedecké práce v zahraničných recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E20 00757-002, kópia plného textu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 535.6 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1