Počet záznamov: 1  

Utilization of In-store Shopper Marketing Tools with Direct Impact on Consumer Buying Behavior

  1. Názov Utilization of In-store Shopper Marketing Tools with Direct Impact on Consumer Buying Behavior
    Preklad názvuVyužitie nástrojov marketingu nakupujúcich v obchode s priamym dopadom na nákupné správanie spotrebiteľa
    Autorské údajeMonika Stanková
    Autor Stanková Monika EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Ekonomika cestovného ruchu a podnikanie : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave : cestovný ruch - všeobecná ekonomika - obchod - služby - podnikanie - regionálny rozvoj. Roč. 12, č. 2 (2020), s. 51-63 online. - Bratislava : Katedra služieb a cestovného ruchu OBF EU, 2020. ISSN 2453-9988
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá komunikácia marketingová * obchod * nákup * spotrebitelia * rozhodovanie nákupné
    AnotáciaShopper marketing ako nová vedná disciplína, v ktorej značky uplatňujú sériu nástrojov marketingovej komunikácie v obchode s cieľom priamo ovplyvniť rozhodovací proces nákupu spotrebiteľa. Vnímanie a rozsah použitia marketingových nástrojov v obchode.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE20 00756-001, kópia plného textu
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2020: 2

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF408 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.