Počet záznamov: 1  

Marketing on Social Media and Consumer Involvement in Design Process

  1. Názov Marketing on Social Media and Consumer Involvement in Design Process
    Preklad názvuMarketing v sociálnych médiách a účasť spotrebiteľa na procese návrhu
    Autor Garasová Petra EUBOBFKTK - Katedra tovaroznalectva a kvality tovaru OBF - zrušená
    Zdrojový dokument DOKBAT 2020 : 16th Annual International Bata Conference for Ph.D. Students and Young Researchers, 16 - Volume. Pp. 162-171 online. - Zlín : Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics, 2020 / Ondra Pavel ; DOKBAT 2020 International Bata Conference for Ph.D. Students and Young Researchers. ISBN 978-80-7454-935-9
    PoznámkyVEGA 1/0543/18
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Heslá médiá sociálne * komunikácia marketingová * marketing * spotrebitelia * dizajn
    AnotáciaSpotrebiteľské využitie sociálnych médií. Zapojenie spotrebiteľa do procesu návrhu ako súčasť marketingu. Sociálne médiá ako súčasť marketingovej komunikácie.
    Kategória EPCPublikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE20 00523-006, kópia plného textu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF352.2 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.