Počet záznamov: 1
Influencer Marketing Taxonomy From a Brand Point of View
Názov Influencer Marketing Taxonomy From a Brand Point of View Preklad názvu Taxonómia marketingu influencerov z pohľadu značky Autorské údaje Monika Stanková, Martin Kuchta Autor Stanková Monika EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Spoluautori Kuchta Martin EUBOBFKIO - Katedra informatiky obchodných firiem OBF - zrušená Zdrojový dokument DOKBAT 2020 : 16th Annual International Bata Conference for Ph.D. Students and Young Researchers, 16 - Volume. Pp. 492-499 online. - Zlín : Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics, 2020 / Ondra Pavel ; DOKBAT 2020 International Bata Conference for Ph.D. Students and Young Researchers. ISBN 978-80-7454-935-9 Poznámky VEGA 1/0657/19 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Česká republika Heslá propagácia * marketing * značky * influencer marketing * médiá sociálne Anotácia Identifikácia marketingových možností influencera ako efektívneho nástroja marketingovej komunikácie značiek. Definícia influencera a sledovateľa. Značka v role inzerenta. Sponzorované poštové štítky. Kategória EPC Publikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E20 00523-007, kópia plného textu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 270.6 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1