Počet záznamov: 1  

Influencer Marketing Taxonomy From a Brand Point of View

  1. Názov Influencer Marketing Taxonomy From a Brand Point of View
    Preklad názvuTaxonómia marketingu influencerov z pohľadu značky
    Autorské údajeMonika Stanková, Martin Kuchta
    Autor Stanková Monika EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Spoluautori Kuchta Martin EUBOBFKIO - Katedra informatiky obchodných firiem OBF - zrušená
    Zdrojový dokument DOKBAT 2020 : 16th Annual International Bata Conference for Ph.D. Students and Young Researchers, 16 - Volume. Pp. 492-499 online. - Zlín : Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics, 2020 / Ondra Pavel ; DOKBAT 2020 International Bata Conference for Ph.D. Students and Young Researchers. ISBN 978-80-7454-935-9
    PoznámkyVEGA 1/0657/19
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Heslá propagácia * marketing * značky * influencer marketing * médiá sociálne
    AnotáciaIdentifikácia marketingových možností influencera ako efektívneho nástroja marketingovej komunikácie značiek. Definícia influencera a sledovateľa. Značka v role inzerenta. Sponzorované poštové štítky.
    Kategória EPCPublikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE20 00523-007, kópia plného textu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF270.6 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.